top of page

The Tahoe Triple Marathon (3 x 26.2) Group

Public·2869 members

Valg af autoværksted ved mærkelige lyde

Små lyde kan udvikle sig til store problemer, hvis de ikke håndteres i tide. Men hvilket værksted tør man overlade diagnosticeringen til? Hvordan vælger I det rigtige sted i sådan en situation?

8 Views

For et halvt år siden begyndte min bil at lave mærkelige lyde, især når jeg drejede skarpt. Jeg har haft biler i mange år og prøvet flere forskellige værksteder, men ofte har jeg følt, at servicen ikke levede op til prisen. Derfor besluttede jeg at give ThorAuto en chance. Allerede fra første møde blev jeg positivt overrasket – de tog sig tid til at lytte til mine beskrivelser og lavede en grundig gennemgang af bilen. Midt i processen tænkte jeg over, hvor vigtigt det er at have adgang til professionelle autoværksteder, der virkelig sætter kunden i centrum. Mekanikerne forklarede tydeligt, hvad der skulle laves, og gav mig en fair pris, inden de gik i gang. Arbejdet blev udført hurtigt, og da jeg hentede bilen, følte jeg næsten, at jeg kørte i en ny vogn. Siden da har jeg besluttet, at ThorAuto bliver mit faste valg, fordi jeg nu ved, at jeg kan stole på kvaliteten og ærligheden.

Members

• Maryna Mykhailiuta
    Maryna Mykhailiuta
  • billy roberts
    billy roberts
  • Olivia Oli
    Olivia Oli
  • Nora J. Ellis
    Nora J. Ellis
  • Indu Sharma
bottom of page